مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:152022-01-19سياسي

همکاری سردفتران با زمین خواران سلب امتیاز را به دنبال خواهد داشت


معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: هر سردفتری که کوچک ترین خطایی در معاونت، مشارکت و مبحث شوم زمین خواری یا جعل سند رسمی داشته باشد قطعا مشمول ماده 42 قانون دفاتر اسناد رسمی می شود و سلب امتیاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از قوه قضاییه مهدی اقبال معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به پرونده 3 هزار میلیاردی زمین خواری اظهار کرد: وزارت اطلاعات چندین پرونده را با موضوع زمین خواری مورد بررسی قرار داده که یکی از آن ها پرونده تخلف 3 هزار میلیاردی است و در جریان رسیدگی قرار دارد.

وی در خصوص اقدامات سازمان ثبت در راستای جلوگیری از بروز چنین تخلفاتی گفت: به صورت کلی سازمان ثبت تکالیفی را برعهده دارد تا از بروز این تخلفات جلوگیری شود؛ ریشه وقوع بسیاری از زمین خواری ها به سند رسمی بازمی گردد و باید روزنه هایی که باعث ایجاد این مفسده می شوند، شناسایی شود.

  معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اقدامات سازمان ثبت برای پیشگیری از وقوع زمین خواری اظهار کرد: برای مقابله با زمین خواری در قدم اول متولیان زمین ها باید نظارت کافی بر زمین های خود داشته باشند در این راستا مالکان باید به دنبال اسناد رسمی برای زمین های خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری سردفتران با زمین خواران سلب امتیاز را به دنبال خواهد داشت

همکاری سردفتران با زمین خواران سلب امتیاز را به دنبال خواهد داشت