مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 10:102022-01-19دانش

هوشمندسازی امتحانات بزرگترین مشکل مصوبه ساماندهی سنجش و پذیرش دانشجو است


قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای انقلاب فرهنگی گفت:مهم ترین مشکل درزمینه اجرایی شدن مصوبه ساماندهی سنجش و پذیرش هوشمند سازی امتحانات است که براساس مصوبه ساماندهی سنجش و پذیرش هوشمند می شود.

- به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 157 شورای ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

منصور کبگانیان در حاشیه جلسه 157 شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ضمن اشاره به مأموریت شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه مصوبه سیاست ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی (پس از پایان متوسطه) ، آن را ملی دانست و گفت: بسیاری از جوانان چشم انتظار نهایی شدن این مصوبه هستند و قطعاً تا مدتی اخبار این مصوبه رصد خواهد شد.

امروز سومین جلسه رصد و راهبری اجرای مصوبه سنجش و پذیرش بود که ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور وظیفه رفع موانع این مصوبه را دارد.

همچنین در جهت رفع مشکلات مصوبه، هماهنگی های لازم را بین وزارتخانه و دستگاه های اجرایی ذی ربط ایجاد کند.

وی افزود: خوشبختانه در این جلسه اعضای حقوقی و حقیقی چون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رییس سازمان سنجش و آموزش کشور دیدگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی امتحانات بزرگترین مشکل مصوبه ساماندهی سنجش و پذیرش دانشجو است

هوشمندسازی امتحانات بزرگترین مشکل مصوبه ساماندهی سنجش و پذیرش دانشجو است