مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:552022-01-19اجتماعي

افزایش 7 تا 10 درجه ای دمای امشب کرمانشاه/ بارش برف از فردا آغاز می شود


کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه سنقر با دمای 20 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان کرمانشاه در شب گذشته(28 دی) بود، - ایسنا/کرمانشاه کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه سنقر با دمای 20 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقطه استان کرمانشاه در شب گذشته(28 دی) بود، گفت: انتظار می رود در اکثر نقاط استان دمای هوا امشب بین هفت تا 10 درجه افزایش یابد.

سعید قاسمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تداوم برودت هوا در اکثر نواحی استان در شب گذشته، اظهار کرد: سنقر با 20 درجه سانتی گراد زیر صفر، اسلام آباد غرب با 19 درجه سانتی گراد زیر صفر و روانسر با 18 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقاط استان بودند.

وی ادامه داد: دمای شهر کرمانشاه نیز در شب گذشته یازده درجه سانتی گراد زیر صفر بود.

رییس پیش بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به موج بارشی که فردا (29دی) کرمانشاه را تحت تأثیر قرار می دهد، عنوان کرد: اولین اثرات این موج افزایش حداقل دمای شبانه امشب خواهد بود که انتظار می رود به طور غالب بین هفت تا 10 درجه در نقاط مختلف استان به ثبت برسد.

قاسمی شروع بارش های این موج را از صبح فردا اعلام کرد که تا اواخر وقت ادامه خواهد داشت و یادآور شد: بارش حتی در نواحی گرمسیری هم به صورت برف نمود خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 تا 10 درجه ای دمای امشب کرمانشاه/ بارش برف از فردا آغاز می شود

افزایش 7 تا 10 درجه ای دمای امشب کرمانشاه/ بارش برف از فردا آغاز می شود