مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:452022-01-19پزشكي

ریزش موهایی که با پیگیری بهبود پذیرند


یک ویروس شناس و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: برخی افراد بعد از بهبودی بر اثر ابتلا به کرونا با ریزش مو مواجه می شوند که 95 درصد این نوع ریزش موها با پیگیری و مراجعه به متخصصین پوست و مو برگشت بهبود پذیر است.

- دکتر محمد طاهری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بسیاری از افراد بعد از بهبودی دچار ریزش مو می شوند که توصیه می شود این افراد به متخصصین پوست و مو مراجعه کنند چرا که ریزش موهای ناشی از ابتلا به ویروس تا 95 درصد قابل برگشت است.

وی با پیش بینی اوج گیری سویه جدید ویروس کرونا در اواسط بهمن و دهه سوم بهمن ماه اظهار کرد: سرایت پذیری ویروس اُمیکرون بسیار بالا بوده و به نظر می رسد در اواسط بهمن ماه یا دهه سوم بهمن ماه نیز کشور را فرا بگیرد.

این عضو هیات علمی با بیان اینکه علائم این سویه از ویروس شبیه سرماخوردگی است، تصریح کرد: در این سویه تب ناشی از ویروس ممتد نبوده همچنین آبریزش بینی از علائم بارز این ویروس محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه قدرت سرایت پذیری ویروس بسیار بالاست از شهروندان خواست تا از حضور در دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند و نسبت به تزریق واکسیناسیون اقدام کنند.

دکتر طاهری ادامه داد: با توجه به سرایت پذیری بالای ویروس اُمیکرون احتمال ابتلای خانوادگی به این ویروس دور از انتظار نیست، بنابراین اگر خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش موهایی که با پیگیری بهبود پذیرند

ریزش موهایی که با پیگیری بهبود پذیرند