مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:402022-01-19دانش

دانشگاه تهران: دانشجویان کارشناسی حداقل 5 هفته آموزش حضوری خواهند دید


در نشست های فشرده ای که طی روزهای آتی در سطح رؤسای دانشگاه ها و وزارت علوم برگزار می شود، مدل نهایی بازگشایی حضوری دانشگاه ها در نیمسال آتی تحصیلی نهایی شود.

- در نشست های فشرده ای که طی روزهای آتی در سطح رؤسای دانشگاه ها و وزارت علوم برگزار می شود، مدل نهایی بازگشایی حضوری دانشگاه ها در نیمسال آتی تحصیلی نهایی شود.

رییس دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه امتحانات نیمسال آینده تحصیلی در تمامی مقاطع حضوری خواهد بود، گفت: حداقل هایی که رؤسا و معاونان دانشگاه ها برای ازسرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها در نیمسال آتی بر آن تاکید داشتند، ازسرگیری آموزش حضوری کامل برای دانشجویان مقطع دکتری، حداقل 10 هفته آموزش حضوری برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و حداقل 5 هفته آموزش حضوری برای دانشجویان کارشناسی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید محمد مقیمی در جلسه شورای مدیریت استانی آموزش عالی استان تهران پس از طرح پیشنهادات مسئولان دانشگاه ها در زمینه اجرای آموزش حضوری، با اشاره به دستور رییس جمهوری برای حضوری شدن آموزش دانشگاه ها، گفت: آموزش حضوری، علاوه بر اینکه مدنظر مدیران ارشد کشور قرار دارد، مورد تاکید مدیران دانشگاهی نیز هست و بخش بزرگی از دانشجویان هم علاقمند هستند که آموزش حضوری از سر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران: دانشجویان کارشناسی حداقل 5 هفته آموزش حضوری خواهند دید

دانشگاه تهران: دانشجویان کارشناسی حداقل 5 هفته آموزش حضوری خواهند دید