مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:302022-01-19پزشكي

در این بیمارستان حتی درخواست بالش و ملحفه نمی توان داشت!


عصر روز گذشته مورخ 28 دی ماه بیماری با علائم سکته قلبی به بیمارستان بوعلی مراجعه می کند، بیمارستان بوعلی بعد از انجام عکس سی تی اسکن و نوار قلب علت مراجعه وی را سکته قلبی تشخیص داده و بیمار را به بیمارستان فرشچیان راهنمایی می کنند، - در این بیمارستان حتی درخواست بالش و ملحفه نمی توان داشت! ایسنا/همدان عصر روز گذشته مورخ 28 دی ماه بیماری با علائم سکته قلبی به بیمارستان بوعلی مراجعه می کند، بیمارستان بوعلی بعد از انجام عکس سی تی اسکن و نوار قلب علت مراجعه وی را سکته قلبی تشخیص داده و بیمار را به بیمارستان فرشچیان راهنمایی می کنند، همراهان این بیمار، وی را به بیمارستان قلب و عروق فرشچیان برده و بعد از بستری در اورژانس به علت از دست رفتن تکلم بیمار وی را به بیمارستان بعثت انتقال می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ بعد از انتقال این بیمار به بیمارستان بعثت تا ساعت نزدیک به دو بامداد در اورژانس بیمارستان بستری می شود، به گفته همراهان این بیمار تخت اورژانس هیچ پتو و بالشی برای استراحت بیمار نداشت و همراهان وی، بیمار را با دستان خود نگه داشته تا بیمار کمی به صورت نیمه دراز کش استراحت کند.

همراه این بیمار می گوید؛ مادرم در هشت سال دفاع مقدس فرزندش را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و نیاز به انتقال سریع به آی سی یو دارد و این در حالیست که پرسنل اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در این بیمارستان حتی درخواست بالش و ملحفه نمی توان داشت!

در این بیمارستان حتی درخواست بالش و ملحفه نمی توان داشت!