مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:302022-01-19پزشكي

تعطیلی مدرسه در «یان چشمه» به دلیل شیوع آنفلوانزا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تعطیلی یک مدرسه در «یان چشمه» به دلیل شیوع آنفلوانزا خبر داد و گفت: 17 مورد ابتلا به امیکرون در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.

- شهرکرد- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از تعطیلی یک مدرسه در یان چشمه به دلیل شیوع آنفلوانزا خبر داد و گفت: 17 مورد ابتلا به امیکرون در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا تزریق کرده اند.

وی با بیان اشاره به اینکه 61 درصد از مادران باردار واکسن کرونا را تزریق کرده اند، عنوان کرد: شهرستان های بروجن ، شهرکرد و سامان کمترین تزریق واکسن کرونا در بین مادران باردار را دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه 96 درصد فرهنگیان چهارمحال و بختیاری واکسن کرونا را دریافت کرده اند، تصریح کرد: درصد پوشش دز سوم در استان 18 درصد است.

جزایری به تأسیس آزمایش تست آنفلوانزادر چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ادامه داد: از 187 تست آنفلوانزاکه در استان گرفته شده 31 مورد مثبت بوده است.

محموله واکسن آسترازنکا وارد استان شد وی با بیان اینکه بیشترین مورد ابتلاء آنفلوانزادر مدارس بوده است، مطرح کرد: یک مدرسه در یان چشمه به دلیل شیوع آنفلوانزا تعطیل شد که ابتلاء سه دانش آموز در این مدرسه قطعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدرسه در «یان چشمه» به دلیل شیوع آنفلوانزا

تعطیلی مدرسه در «یان چشمه» به دلیل شیوع آنفلوانزا