مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 09:302022-01-19اجتماعي

آخرین وضعیت محورهای برفی کرمانشاه/ راه دسترسی 945 روستا بازگشایی شد


سخنگوی مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه گفت: طی 24 ساعت گذشته 945 راه روستایی بازگشایی شده و کمتر از 10 راه روستایی هم در حال رفع انسداد است.

- آزاده امرایی، سخنگوی مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار وضعیت راه های استان، اظهار کرد: با مشاهده تصاویر دریافتی زنده از دوربین های نظارتی این مرکز و آنالیز داده های به دست آمده از سامانه های هوشمند جاده ای و دریافت گزارشات هواشناسی، طی 24 ساعت گذشته شاهد یخبندان و سرمازدگی در اکثر محورهای مواصلاتی استان بودیم.

وی با اشاره به باز بودن تمامی راه های اصلی استان، ادامه داد: هم اکنون محور کرمانشاه- اسلام آباد غرب و محور کرمانشاه- کوزران شاهد پدیده مه گرفتگی صبحگاهی است.

سخنگوی مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته 945 راه روستایی بازگشایی شده و کمتر از 10 راه روستایی در حال رفع انسداد هستند.

وی افزود: تمامی ادوات و ماشین آلات راهداری در محورهای مواصلاتی مشغول به فعالیت هستند که ان شاءالله تا ظهر امروز شاهد برقراری تردد در تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی خواهیم بود.

امرایی اضافه کرد: با توجه به کاهش شدید هوا توصیه می شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنید و در صورت اضطرار به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیرچرخ را مدنظر داشته و با اطمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت محورهای برفی کرمانشاه/ راه دسترسی 945 روستا بازگشایی شد

آخرین وضعیت محورهای برفی کرمانشاه/ راه دسترسی 945 روستا بازگشایی شد