مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:452022-01-19اقتصادي

کوه هایی که در صدرا به قصر تبدیل می شود/ همه چیز در لوای قانون!


قصرسازی برای متمولین به قیمت شکستن کوه، چندسالی است در صدرا در حال وقوع است؛ اقدامی که به گفته شهردار این شهر، مجوز این ساخت و سازها در دوره مدیریت قبل با این توجیه که هر اندازه متراژ بنا بزرگتر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، از بلوار خلیج به سمت شهر صدرا که حرکت کنیم از همان ابتدا کوه های منطقه تصرف شده و دستگاه ها و ماشین آلات ساختمان سازی در حال شکستن  کوه و تبدیل آن به قصر و ویلا هستند.

این پروژه که قصر سبز نام دارد بخشی از برنامه باغ شهری شهر صدراست که کوهها و اراضی طبیعی را به شکل قانونی تصرف کرده و با تخریب کوه اقدام به ساخت خانه های ویلایی می کنند.

 کوه از منابع طبیعی ملی کشور و جزء انفال  است و همه مردم حق بهره برداری و استفاده از آن را دارند.

   چگونه دارایی و اموال عمومی و با کدام مجوز خصوصی می شود و چگونه کسی می توان کوه را که متعلق به همه مردم است خرید و تبدیل به خانه و ویلا و قصر کرد؟ اما این اتفاق قانونی، سند دار و با مجوز چندسالی است که در حال رخ دادن است.

  شرکت عمران صدرا پاسخگو باشد عبدالحسن صمدنژاد، مدیر کل منابع طبیعی استان فارس از واگذاری این بخش به شرکت عمران صدرا خبر داد و گفت: کل این محدوده به این شرکت واگذار شده است و شرکت عمران صدرا متولی است، پس اگر مسئله ای وجود دارد این شرکت باید پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه هایی که در صدرا به قصر تبدیل می شود/ همه چیز در لوای قانون!

کوه هایی که در صدرا به قصر تبدیل می شود/ همه چیز در لوای قانون!