مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:402022-01-19اقتصادي

سهم 40 میلیارد تومانی گیلان برای تسهیلات بخش اشتغال خانگی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به ایجاد شغل در قالب مشاغل خانگی، گفت: سهم اولیه گیلان 40 میلیارد تومان تسهیلات بوده که 35 میلیارد تومان آن تاکنون معرفی شده است.

- ، عباس علیزاده شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به توجه جدی دولت به موضوع اشتغال، اظهار کرد: تکنیک و روش های ایجاد اشتغال با توجه به ظرفیت های بومی هر استان برای رسیدن به وعده اشتغال مدنظر دولت سیزدهم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه این استان از طریق حوزه صادرات و بهره گیری از ظرفیت اوراسیا به سمت ایجاد اشتغال گام برمی دارد، افزود: طرح زیست بوم اشتغال، علاوه بر ایجاد شغل جدید، بهبود شرایط کسب و کار موجود با تقویت واحدها و تأمین نیازمندی های واحدهای تولیدی را در دستور دارد.

وی با اشاره به برگزاری کمیته رفع موانع و مشکلات اعتباری تعاونی ها با بانک ها، تصریح کرد: بانک توسعه تعاون یکی از بانک های پشتیبان بخش تعاون در جهت تأمین نیازمندی بخش تعاون برای پشتیبانی از شرکت های تعاونی است و بخشی از نیازمندی و مشکلات بانک های دیگر نیز از این طریق رفع می شود.

علیزاده با بیان اینکه بیش از دو هزار میلیارد ریال خط اعتباری ایجاد اشتغال اعلام شده که هر شهرستان باید نیازمندی تعاونی های خود را احصاء کرده و برای جذب از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 40 میلیارد تومانی گیلان برای تسهیلات بخش اشتغال خانگی

سهم 40 میلیارد تومانی گیلان برای تسهیلات بخش اشتغال خانگی