مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 08:302022-01-19سياسي

شاخص های توسعه ای با ورود نهادهای انقلابی باید افزایش یابد


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: سطح محرومیت در عرصه های مختلف در استان پهناور خراسان جنوبی بالاست و باید در برنامه های چندساله شاخص های توسعه ای را با مشارکت و ورود نهادهای انقلابی افزایش دهیم.

- سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی: شاخص های توسعه ای با ورود نهادهای انقلابی باید افزایش یابد ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: سطح محرومیت در عرصه های مختلف در استان پهناور خراسان جنوبی بالاست و باید در برنامه های چندساله شاخص های توسعه ای را با مشارکت و ورود نهادهای انقلابی افزایش دهیم.

علیرضا عباس زاده، سه شنبه شب 28 دی در نشست شکرانه گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی که با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی کشور در محل استانداری برگزار شد، افزود: خراسان جنوبی علیرغم ظرفیت های بالایی که در بخش های مختلف دارد اما از استان های کم برخوردار کشور محسوب می شود و مردم منطقه از یک محرومیت مزمن رنج می برند که در شان آنان نیست و باید بیش از این به مردم این خطه توجه و رسیدگی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی در شاخص ‎های مختلف توسعه ای در رتبه های آخر کشور قرار دارد گفت: این استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های توسعه ای با ورود نهادهای انقلابی باید افزایش یابد

شاخص های توسعه ای با ورود نهادهای انقلابی باید افزایش یابد