مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 07:452022-01-19سياسي

محمدیاری: شرایط حضوری شدن دانشگاه ها وجود ندارد


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می کنم که الان شرایط و بستر برای اینکه آموزش دانشجویان حضوری شود، وجود ندارد و باید یک مدت دیگر تحمل کنیم.

- حسن محمدیاری در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با اظهار نظرهای متفاوت و متناقص درباره بازگشایی مراکز آموزشی به خصوص دانشگاه ها بیان کرد: آنچه که مراجعه کنندگان به بنده نگران حضوری شدن کلاس های درس هستند این است که اگر خدای نکرده واکسیناسیون به صورت کامل و جامع انجام نشده باشد، این تجمع و حضور فیزیکی دانشجویان و دانش آموزان می تواند به آنها آسیب بزند.

وی با بیان اینکه این موضوع دغدغه مردم است، خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از خانواده ها نیز مخالف برگزاری حضوری کلاس های درس هستند، اما ما تابع هر تصمیمی هستیم که ستاد ملی کرونا بگیرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه در رابطه با تاثیرات مثبت و منفی آموزش از راه دور بر جامعه دانشگاهی و دانشجویی عنوان کرد: باید به حداقل ها قانع باشیم؛ اگرچه آموزش از راه دور جای حضور فیزیکی دانشجویان را نمی گیرد، اما ناچاریم که از این حداقل ها استفاده کنیم.

محمدیاری افزود: فکر می کنم که الان شرایط و بستر برای اینکه آموزش دانشجویان حضوری شود، وجود ندارد و باید یک مدت دیگر تحمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیاری: شرایط حضوری شدن دانشگاه ها وجود ندارد

محمدیاری: شرایط حضوری شدن دانشگاه ها وجود ندارد