مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 06:352022-01-19ورزشي

آخرین وضعیت سربازی 2 بازیکن استقلال تشریح شد


باشگاه فولاد و آلومینیوم به حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع استقلال معترض بوده و معتقدند که دو بازیکن مشمول خدمت سربازی هستند، آیا این دو بازیکن باید به خدمت بروند یا معاف هستند؟ - ، گروه جامعه؛ خدمت سربازی همیشه بحث برانگیز بوده و موافقان و مخالفان خود را دارد، در این بین افرادی هستند که می توانند با استفاده از معافیت های مختلف خدمت سربازی را به تعویق بیندازند تا بتوانند به درس خود یا حتی رشته ورزشی که به صورت قهرمانی آن را انجام می دهند برسند.

در برد و باخت ها ورزشی، تیم بازنده به دنبال دلایل مختلفی برای باخت خود است و حتی برخی اوقات دست به رفتارهایی می زند تا اساس یک رقابت را زیر سوال ببرد.

در روزهای اخیر باشگاه فولاد نیز نسبت به حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع استقلال معترض بوده و این تیم اعتقاد دارد که دو بازیکن یاد شده مشمول خدمت سربازی هستند و حضور آنها در تیم های غیرنظامی مجاز نیست.

با رد شکایت باشگاه فولاد، آلومینیوم اراک باز شکایتی با همین محتوا به سازمان لیگ ارسال کرد و خواهان برخورد با تخلفات باشگاه استقلال (استفاده از بازیکنان مشمول) شد که البته کمیته انضباطی روز گذشته این شکایت را هم رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سربازی 2 بازیکن استقلال تشریح شد

آخرین وضعیت سربازی 2 بازیکن استقلال تشریح شد