مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 06:202022-01-19اجتماعي

داشتن هوا پاک، رویای ساکنین آلوده ترین کلانشهر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ همانقدر که زندگی در محیطی سالم و پاکیزه و بهره مندی از آب و هوایی پاک و تمیز جزو حقوق اولیه همه افراد است تلاش برای پاک و پاکیزه نگاه داشتن محیط پیرامونمان یعنی زمین و جلوگیری از آلوده شدن .

- شعار روز ملی هوای پاک در سال جاری با عنوان هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی تعیین شده است و باید دید که در راستای تحقق این شعار چه قدم هایی برداشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ همانقدر که زندگی در محیطی سالم و پاکیزه و بهره مندی از آب و هوایی پاک و تمیز جزو حقوق اولیه همه افراد است تلاش برای پاک و پاکیزه نگاه داشتن محیط پیرامونمان یعنی زمین و جلوگیری از آلوده شدن هوا هم از جمله وظایفی است که بر دوش تک تک افراد قرار دارد.

یکی از معضلات مهمی که مردم و ساکنان کلانشهرهایی چون تهران طی سال های اخیر با آن دست به گریبان هستند، معضل آلودگی هوا و محروم ماندن از هوای پاک است و متاسفانه تبعات و پیامدهای منفی این معضل علاوه بر خسارات زیادی که به محیط زیست وارد می آورد، جان بسیاری از افراد را هم به خطر می اندازد و بر اساس گزارش های مختلف، تلفات آلودگی هوا آمار قابل توجهی را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن هوا پاک، رویای ساکنین آلوده ترین کلانشهر کشور

داشتن هوا پاک، رویای ساکنین آلوده ترین کلانشهر کشور