موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 04:502022-01-19اقتصادي

متهم پرونده شهرداری لواسان: بدون رشوه کار راه نمی افتاد


چهارمین دادگاه رسیدگی به پرونده شهرداری لواسان به ریاست قاضی بابایی در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا به نقل از قوه قضاییه، در این جلسه دادگاه تعدادی از متهمین و وکلا در جایگاه قرار گرفتند و دفاعیات خود را مطرح کردند.

در ابتدای دادگاه قاضی بابایی خطاب به 51 متهم این پرونده مواد 193 و 194 قانون آیین دادرسی کیفری را متذکر شد و از متهم علیرضا حسنی خواست در جایگاه قرار بگیرد.

این متهم در جایگاه قرار گرفت و ضمن رد اتهامات عنوان کرد: در کار راه سازی و فروش مصالح ساختمانی هستم و هیچگاه رشوه ای به کسی نداده ام و رشوه ای دریافت نکرده ام، هرچه دریافت کرده ام بر اساس حق الزحمه کار های خود بوده است.

وی در پاسخ به سوال قاضی بابایی مبنی بر اینکه با کدام مسئول شهری در ارتباط مستقیم بوده است و بده و بستان مالی داشته، پاسخ داد: من اگر پولی دریافت کرده ام بابت حق الزحمه بود و اگر کمکی به کسی کرده ام از پول های خودم بوده است.

این متهم با بیان اینکه در قبال یکی از کارهایم صد ربع سکه بهار آزادی دریافت کرده ام مدعی شد:، چون با برادر و پدرم شریک هستیم می خواستم مسائل مالی ام با آن ها یکی نباشد و این دریافت سکه ها از این بابت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم پرونده شهرداری لواسان: بدون رشوه کار راه نمی افتاد

متهم پرونده شهرداری لواسان: بدون رشوه کار راه نمی افتاد