مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 00:202022-01-18اجتماعي

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره آموزش و پرورش شاهین دژ برگزار شد


مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، عصر دیروز 28دی مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

مهین منافی مدیرکل آموزش و پرورش استان طی حکمی سعید ابراهیم پور را به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ منصوب کرد.

در ابتدای این مراسم میرصادق جامعی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با اشاره به دوران مسئولیت سیاوش اسعدی در آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ گفت: یکی از بارزترین شیوه های مدیریتی آقای اسعدی  اعتماد به جوانان و جوان گرایی بود که همواره در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مورد توجه قرار گرفته است، امیدواریم در ادامه تلاش های صورت گرفته شاهد پیشرفت های پی در پی آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ در همه حوزه ها باشیم.

در ادامه سیاوش اسعدی مدیریت اسبق آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ ضمن ارائه گزارش و اقدامات انجام گرفته در حوزه های مختلف آموزشی ،پرورشی و عمرانی، دوران مدیریت  خود پرداخت و از همکاری و همراهی همه ی مسئولین شهرستان و منطقه در امور مربوط به آموزش وپرورش و همچنین تلاشهای فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره آموزش و پرورش شاهین دژ برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره آموزش و پرورش شاهین دژ برگزار شد