مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 00:052022-01-18اجتماعي

سردرگمی زائران از شیوه جدید اعزام به عتبات/ چرا نظارتی بر خدمات کاروان ها نیست؟


شیوه نوین اعزام زائران به عتبات در کنار مزایا، مشکلاتی را نیز دارد؛ به طوری که برخی از زائرانی که با کاروان های زیارتی به عتبات مشرف شده ‍ اند، - حرم امام حسین علیه السلام؛ ظهر روز گذشته در این شیوه دیگر فقط یک شرکت مسؤول ثبت نام و اعزام زائران نیست، بلکه 2 هزار و 500 دفتر زیارتی در شهرهای مختلف امکان اعزام و ساماندهی زائران را دارند.

تلاش برای جذب حداکثری با شیوه جدید اعزام عتبات مهم ترین دلیل این امر هم شاید نبود زیرساخت های لازم برای اجرایی شدن شیوه جدید اعزام عتبات در عراق است.

این امر در حالی بود که به گفته علیرضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت شیوه نوین اعزام زائران برای جلب رضایت بیشتر زوار و همچنین جذب حداکثری راه اندازی شد و حتی قرار بود این اعزام ها با توجه به تنوع بسته ای، به گونه ای باشد که افراد دیگر به سمت کاروان های غیرمجاز نروند.

تعداد انگشت شماری از دفاتر زیارتی برای اعزام زائران به عتبات فعال هستند در طرح اولیه پیش بینی شده بود که ویترینی از امکانات به نمایش گذاشته شود تا زائران با هر سلیقه یا توان مالی بتوانند به عتبات مشرف شوند که به دلیل نبود زیرساخت های لازم این طرح در گام نخست اجرایی نشد.

همچنین پس از مدتی با توجه به اینکه بسیاری از دفاتر زیارتی توانایی جذب و اعزام زائران را نداشتند، مقرر شد تا اعزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی زائران از شیوه جدید اعزام به عتبات/ چرا نظارتی بر خدمات کاروان ها نیست؟

سردرگمی زائران از شیوه جدید اعزام به عتبات/ چرا نظارتی بر خدمات کاروان ها نیست؟