مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 23:352022-01-18ورزشي

پدیده 72 ساله فوتبال ایران!


انتصاب بیژن ذوالفقارنسب در سمت رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باعث تعجب جامعه مدیریتی فوتبال شد، چراکه او پیش از دریافت این حکم، رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، رییس کانون مربیان ایران و مشاور وزیر ورزش و جوانان بود و چهارمین عنوان مدیریتی را پذیرفت تا ابوالمشاغل فوتبال ایران باشد.

ذوالفقارنسب که مدرک تحصیلی اش را از یک دانشگاه بلژیکی دارد از زمانی که سمت ریاست بر هیئت مدیره پرسپولیس را پذیرفته کارهای عجیبی انجام داده تا میزان تعجب مدیران فوتبال را از انتخاب خود مضاعف کند.

بی اطلاعی او از بدهی هنگفت سرخ پوشان به پدیده مشهد نگاه ها را به وی خیره کرد.

دکتر در یکی از برنامه های تلویزیونی حاضر شد تا در روز قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا از بازگشت قطعی پرسپولیس به این تورنمنت خبر دهد تا برخی از طنازان فضای مجازی و رسانه ای قرعه کشی لیگ قهرمانان را صوری بدانند.

رییس هیئت مدیره پرسپولیس در شرایطی که تیمش در جام حذفی مقابل ذوب آهن بازی داشت همزمان با مسابقه رسمی باشگاه متبوعش، در یکی از برنامه های تلویزیونی حاضر شد تا بازی مس کرمان و فولاد خوزستان را کارشناسی کند.

تمامی این رفتارها از سوی ذوالفقارنسب در حالی رخ داده که یک هفته از انتصاب او در هیئت مدیره پرسپولیس نمی گذرد و واکنش ها به سپردن چنین پستی به او را به همراه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدیده 72 ساله فوتبال ایران!

پدیده 72 ساله فوتبال ایران!