مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 22:052022-01-18سياسي

امام(ره) کشور را از حلقوم استعمارگران نجات داد


نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، گفت: امام راحل کشورمان را از حلقوم استعمارگران نجات داد.

- اعضای ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گلستان عصر امروز با آبت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در این نشست با اشاره به اینکه مردم باید با گذشته و تاریخ این کشور و چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی آشنا شوند و حوادث مختلف برای آنها تبیین شود، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بَرده بودیم و امروز در جایگاه رفیعی قرار گرفته ایم که کرامت انسانی اصل و محور حرکت انقلاب ماست.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، افزود: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند به ما عنایت کرده و هر کسی در هر شرایطی باید در راستای آگاه سازی و تبیین تاریخ کشورمان به ویژه حوادث انقلاب اسلامی گام بردارد.

وی با بیان اینکه امام راحل کشورمان را از حلقوم استعمارگران نجات داد، بیان کرد: متأسفانه امروز برخی قدردان نعمت های انقلاب اسلامی نیستند، در حالی که در اوایل انقلاب اسلامی حتی سیم خاردار هم نداشتیم امروز در حوزه های مختلف به پیشرفت های بی شماری دست یافتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام(ره) کشور را از حلقوم استعمارگران نجات داد

امام(ره) کشور را از حلقوم استعمارگران نجات داد