مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 21:502022-01-18سياسي

برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی


رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: پس از دو سال وقفه با همت و یاری اصحاب رسانه درصدد برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی هستیم.

- یاشار کافی مولا رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: پس از دو سال وقفه با همت و یاری اصحاب رسانه درصدد برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی هستیم.

وی گفت: این دوره در 10 محور شامل دفاع مقدس و امنیت پایدار، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید آفرینی برگزار می شود.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی، تصریح کرد: قالب های برگزاری جشنواره شامل خبر، گزارش خبری و تحلیلی تحقیقی، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، مقاله و یادداشت، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم کوتاه ویژه شبکه های اجتماعی است.

وی همچنین با اشاره به شیوه نامه شرکت در جشنواره برای اصحاب رسانه، گفت: تمامی رسانه های مرجع اخبار اعم از مکتوب و الکترونیک باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در سامانه جامع رسانه ثبت شده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی

برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی