مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 21:302022-01-18سياسي

مصوبات شورای اطلاع رسانی استان، ضمانت اجرایی دارد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم با اشاره به اهمیت برگزاری منظم جلسات شورای اطلاع رسانی استان، گفت: مصوبات این شورا دارای ضمانت اجرایی است.

- احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در سالن جلسان امام حسن مجتبی (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت مبحث اطلاع رسانی، اظهار کرد: در شرایط کنونی اطلاع رسانی در موارد مختلف از مسائل ضروری است.

حاجی زاده با اشاره به جایگاه شورای اطلاع رسانی به عنوان سازوکاری در جهت مدیریت افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم، اضافه کرد: این شورا یک ساختار قانونمند است و همه دستگاه های استان ملزم به پیگیری و اجرایی ساختن مصوبات و تصمیمات آن هستند.

معاون استاندار قم با تاکید بر ضرورت تلاش در جهت اثربخشی فعالیت های شورای اطلاع رسانی استان، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود موجود اعم از رسانه ها، روابط عمومی ها، تشکل های مردمی، تریبون های نماز جمعه و جماعات جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده شود.

وی مردمداری و شان بالای مردم در دیدگاه نظام اسلامی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مسئولان تافته جدابافته از مردم نیستند و دولت سیزدهم درصدد است تا با تقویت این رویکرد امید و اعتماد مردم به دولت و دولتمران را افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای اطلاع رسانی استان، ضمانت اجرایی دارد

مصوبات شورای اطلاع رسانی استان، ضمانت اجرایی دارد