مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 21:302022-01-18سياسي

دعوت به مناظره در شورای شهر ایلام


برای شفافیت سازی و در جهت مطالبه گری حقوق عامه، ما هر4 عضو شورا را به مناظره دعوت می کنیم.

- حمید مجیدی عضو شورای شهر ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پیرو صحبت های فرافکنانه عضو و سخنگوی شورا مبنی بر کوتاهی اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار پیرو جلسه ای که دیروز به میزبانی استاندار، معاون عمرانی، مدیر کل امور شورا و شهرداری، مدیر کل حراست و اعضای شورا برگزار شد مقرر گردید که طی یک هفته شهردار توسط اعضا انتخاب شود.

وی افزود: تا به امروز هیچ گونه جلسه و تشریح در روند برگزاری جلسات شورا مبنی بر انتخاب شهردار برگزار نشده و مصاحبه ها و سخنرانی های جنجالی و تفرقه افکنانه عضو سخنگوی شورای شهر مبنی بر کوتاهی سرپرست شهرداری برای خدمات شهروندی مغایر قانون است و با اینکار زحمات 350 نفر از خدوم شهرداری به هدر می رود و نادیده گرفته می شود.

عضو شورای شهر ایلام گفت: برای شفافیت سازی و اینکه مردم بدانند بی گناه کیست در جهت مطالبه گری حقوق عامه، ما هر4عضو شورا (انوری، میرزاد، ملکی و بهادری) را به مناظره دعوت می کنیم.

  وی ادامه داد: تاریخ، روز و ساعت مناظره با این 4 عضو شورا اعلام و در حضور رسانه ها این مناظره انجام خواهد شد که مردم بدانند چه کسی از منافع آنها دفاع می کند؟ مجیدی افزود: اعضایی که دم از حقوق شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به مناظره در شورای شهر ایلام

دعوت به مناظره در شورای شهر ایلام