مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 21:252022-01-18سياسي

اصناف منصف مردم را به بازار خوش بین کنند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: اصناف منصف استان اردبیل باید با رفتار و منش خود مردم را به بازار خوش بین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان عصر سه شنبه در دیدار با اصناف و بازاریان اردبیل اظهار کرد: در مسیر پیشرفت و توسعه شهر و بهبود معیشت مردم باید مسئولان در کنار اصناف و بازاریان همت و تلاش دسته جمعی انجام دهند تا در ابعاد مختلف شاهد آرامش و اعتماد بیشتر مردم به تلاش مسئولان باشیم.

وی ضرورت فعالیت عقلانی و منطقی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد را نظیر اصناف و بازاریان یادآور شد و تصریح کرد: در نشستی که با انجمن اسلامی بازار و اصناف داشتیم، قرار شد تا از تجربیات ارزشمند آنها استفاده کرده و به دور از نگاه سیاسی زمینه همگرایی بیشتر بازاریان و کسبه منصف فراهم آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ضروری است به دور از رقابت های منفی در بازار و تشکل های شکل گرفته در این حوزه رقابت مثبت و همگرایی بیشتر را شاهد باشیم تا در یک ساختار قابل اعتماد زمینه برای حرکت های مؤثر و مفید فراهم آید.

قاسمیان افزود: نباید در این مجموعه گروه ها و افراد غیرمتخصص وارد شده و یا دنبال سهم خواهی باشند بلکه بهتر است در یک حلقه مستحکم زمینه فعالیت مناسب و رقابت سالم بازاریان در فروش محصول و کالا فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف منصف مردم را به بازار خوش بین کنند

اصناف منصف مردم را به بازار خوش بین کنند