مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 21:202022-01-18سياسي

پروازهای فرودگاه خوی افزایش می یابد


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: پروازهای فرودگاه خوی افزایش می یابد و با تکمیل زیرساخت ها تبدیل این فرودگاه به مرز هوایی بین المللی با پروازهای جت های کم ظرفیت کلید می خورد.

- عادل نجف زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اهمیت فرودگاه خوی به لحاظ استراتژیکی و لجستیکی اظهار داشت: فرودگاه شهرستان خوی جز یکی از فرودگاه های برتر کشوری از لحاظ استراتژیکی و لجستیکی است و به زودی با تکمیل زیرساخت، این فرودگاه به مرز هوایی بین المللی تبدیل می شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرودگاه خوی به دلیل نزدیکی با فرودگاه های کشورها و استان های همجوار می تواند تبدیل به یک فرودگاه منطقه ای قدرتمند شود که تاکنون طرح توسعه این فرودگاه انجام نشده بود که اخیرا با پیگیری هایی که انجام شده، سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده که هواپیمای ایرباس 320 نیز می تواند در این فرودگاه فرود آید.

وی افزود:امیدواریم به زودی همه زیرساخت های این فرودگاه از جمله زیرساخت های ناوبری، ماشین آلات موجود، ماشین های برفروبی و روشنایی باند فرودگاه تکمیل شود و با تکمیل این زیرساخت ها ،کلاس فرودگاه خوی از B به A ارتقا پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای فرودگاه خوی افزایش می یابد

پروازهای فرودگاه خوی افزایش می یابد