مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:452022-01-18سياسي

در دیدار شهردار تهران با سفیر تایلند چه گذشت؟


شهردار تهران با سفیر تایلند دیدار و گفتگو کرد و قرار شد در زمینه های مختلف شهری و موتوربرقی همکاری های مشترک صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران با وراووت پونگ پراپاپانت، سفیرکشور تایلند در ایران دیدار و پیرامون مسائل و موضوعات شهری از جمله طرح موتور برقی در تهران گفت و گو و تبادل نظر کردند.

شهردار تهران در ابتدای این جلسه گفت: در کلان حرکتی که انقلاب اسلامی در 42 سال پیش آغاز کرد، توجه به همه کشورها و ملت های دوست به عنوان اصلی ویژه و مهم قلمداد شد و از جهت اینکه کشور تایلند کشوری موفق در شرق اسیاست برای ما موضوعیت دارد تا بتوانیم تعاملات خود را با این کشور بالا ببریم و پیوستگی ویژه و بیشتری با بانکوک داشته باشیم تا شرایطی فراهم شود که از تجارب و ظرفیت ها هر دو ملت را منتفع کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه بسیار خوشحالیم در خدمت سفیر تایلند که نماینده مردم این کشور است، هستیم، بیان کرد: فردا روز هوای پاک است و تهران نیز با توجه به اقتضائات و شرایطش نیاز به برقی سازی وسایل نقلیه از جمله موتور سیکلت ها دارد که می توانیم در این زمینه اشتراک کاری داشته باشیم.

زاکانی بیان کرد:زمینه های دیگر همکاری نیز وجود دارد که با پیوستگی بین تهران و بانکوک و عقد خواهرخواندگی می توان از این ظرفیت ها و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار شهردار تهران با سفیر تایلند چه گذشت؟

در دیدار شهردار تهران با سفیر تایلند چه گذشت؟