مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:452022-01-18سياسي

133 دستگاه تحت حسابرسی دیوان محاسبات در لرستان هستند


سرپرست دیوان محاسبات لرستان با اشاره به تشکیل هییت اندیشه ورز در دیوان محاسبات استان، گفت: اعضای این هیئت شامل افراد حقیقی و حقوقی است.

- رضا اسدزاده، سرپرست دیوان محاسبات استان لرستان عصر دوشنبه، 27 دی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تشریح گزارش حسابرسی تفریق بودجه سال 99 و تبیین تفکر جدید حاکم بر دیوان محاسبات، اظهار کرد: وظیفه دیوان محاسبات کنترل و نظارت مالی به منظور پاسداری از بیت المال است که براساس این موضوع دیوان محاسبات اقدامات خود را هدف گذاری می کند.

وی ایجاد سامانه 198 برای دریافت اطلاعات مردمی را از اقدامات دیوان محاسبات ذکر کرد و با اشاره به تشکیل هییت اندیشه ورز در دیوان محاسبات استان لرستان، گفت: اعضای این هیئت شامل افراد حقیقی و حقوقی است.

اسدزاده تهیه گزارش ضمنی به صورت 5 مرحله در سال و تهیه گزارشات تفریق بودجه را از دیگر مسئولیت های دیوان محاسبات استان برشمرد و با اشاره به اینکه گزارش تفریق بودجه 1399 در شهریورماه به مجلس داده شد، اظهار کرد: قانون بودجه با نگاه به تفریق بودجه بهتر و منطقی تر عملی می شود.

سرپرست دیوان محاسبات استان لرستان با تاکید بر اینکه مجموع درآمدهای استان لرستان 13 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده بود که 95 درصد تحقق پیدا کرد، گفت: از نظر اعتبارات هزینه تملک دارایی های هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

133 دستگاه تحت حسابرسی دیوان محاسبات در لرستان هستند

133 دستگاه تحت حسابرسی دیوان محاسبات در لرستان هستند