مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:402022-01-18بين الملل

کسانی که با امارات اعلام همبستگی می کنند، نماینده ملت عراق نیستند


«محمد اللکاش» ضمن انتقاد از اعلام همبستگی برخی شخصیت ها و جریان های سیاسی عراقی با امارات در پی حمله نیروهای یمنی به این کشور، تأکید کرد این اشخاص و جریان ها نماینده واقعی ملت عراق نیستند.

- به نقل از پایگاه خبری المعلومه، محمد اللکاش عضو ائتلاف قوی الدوله که بخشی از هیئت هماهنگی گروه های شیعی است، از اعلام همبستگی برخی از شخصیت ها و گروه های سیاسی عراقی با امارات در پی حمله پهپادی و موشکی نیروهای یمنی به فرودگاه ابوظبی انتقاد کرد.

محمد اللکاش در مصاحبه با المعلومه گفت: امارات و رژیم صهیونیستی - آمریکایی حاکم بر آن، جنایت های بزرگی در یمن مرتکب شده اند که روی جنایت نازی ها را در جنگ جهانی دوم سفید کرده است.

وی با بیان اینکه مقاومت یمن با حمله به فرودگاه ابوظبی به بخش اندکی از جنایت های امارات پاسخ داده است، ادامه داد: ائتلاف متجاوز سعودی - اماراتی و حامیان آنها یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی، جنایت های زیادی در یمن مرتکب شده اند و جنایت صنعا که در آن یک مجلس عزا هدف حمله هوایی قرار گرفت و بیش از 1000 نفر شهید یا زخمی شدند، یکی از این جنایت ها بود.

اللکاش تصریح کرد: صدای شیون و فریاد مزدوران و وطن فروشان عراقی در واکنش به پاسخ مقاومت یمن به شترچرانان سازشکار با رژیم صهیونیستی (امارات) بلند شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که با امارات اعلام همبستگی می کنند، نماینده ملت عراق نیستند

کسانی که با امارات اعلام همبستگی می کنند، نماینده ملت عراق نیستند