مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:252022-01-18اقتصادي

میانگین ناوگان مینی بوس استان اصفهان به 25.5 سال می رسد


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان گفت: اشاره به اینکه میانگین عمر ناوگان حمل و نقل بار استان اصفهان در بخش سنگین حدود 20 سال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، محمدعلی صلواتی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان با بیان اینکه ناوگان باری استان اصفهان دارای 35 هزار و 904 دستگاه کامیون سنگین، نیمه سنگین و نیمه سبک و ناوگان مسافری نیز دارای چهار هزار و 921 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری است، اظهار داشت: همواره نظارت و پایش این ناوگان در دستور کار بوده است.

وی افزود: همواره شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی تشویق کرده و کنترل های لازم در زمان صدور صورت وضعیت بارنامه را نیز در دستور کار داریم.

صلواتی با اشاره به اینکه میانگین عمر ناوگان حمل و نقل بار استان اصفهان در بخش سنگین حدود 20 سال، نیمه سنگین 30 سال و نیمه سبک 19.

6 سال است، ادامه داد: همچنین میانگین عمر ناوگان حمل و نقل مسافر اصفهان در بخش اتوبوس حدود 12 سال، مینی بوس 25.

5 سال و سواری 11.

4 سال است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان با بیان اینکه پیگیری نوسازی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر را در دستور کار داریم، تصریح کرد: درصدد دریافت تسهیلات بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین ناوگان مینی بوس استان اصفهان به 25.5 سال می رسد

میانگین ناوگان مینی بوس استان اصفهان به 25.5 سال می رسد