مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:102022-01-18اقتصادي

استقرار 3 کانکس نانوایی سیار در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام پایانی سال


شهردار منطقه ثامن با اشاره به تامین نان زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در ایام مصادف با اعیاد شعبانیه و عید نوروز 1401 گفت: پیشنهاد شد با جانمایی سه دستگاه کانکس نانوایی سیار در نزدیکترین نقاط ممکن در اطراف حرم مطهر بخشی از نیاز روزانه زائران و مجاوران .

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار منطقه ثامن با اشاره به تامین نان زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در ایام مصادف با اعیاد شعبانیه و عید نوروز 1401 گفت: پیشنهاد شد با جانمایی سه دستگاه کانکس نانوایی سیار در نزدیکترین نقاط ممکن در اطراف حرم مطهر بخشی از نیاز روزانه زائران و مجاوران در ایام پایانی سال مصادف با اعیاد شعبانیه و ایام عید نوروز تامین شود.

همچنین مقرر شد که علاوه بر افزایش ساعت کاری ارائه خدمات حدود 40 واحد صنفی فعال عرضه نان در این محدوده، سهمیه آرد ویژه ای برای آن ها در ایام مذکور در نظر گرفته شود.

سید فرهاد حجازی در حاشیه برگزاری دویست و بیست و چارمین جلسه کمیته آسیب شناسی و رفع نارسایی های بافت پیرامون حرم رضوی که صبح امروز با حضور سید حمید موسوی سرپرست فرمانداری مشهد، حجت الاسلام سید علی صالح معاون دادستان و رییس مجتمع قضایی ثامن و جمعی دیگر از مسئولین و مدیران نهادهای خدمت رسان در این محدوده به میزبانی منطقه ثامن برگزار شد؛ با بیان اینکه پیش بینی های متخصصین از اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 3 کانکس نانوایی سیار در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام پایانی سال

استقرار 3 کانکس نانوایی سیار در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام پایانی سال