مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 20:052022-01-18سياسي

ساماندهی میزان افزایش حقوق ها با پیگیری دولت و مجلس


در مجلس موضوعی را با همراهی دولت پیگیری می کنیم تا در زمینه حقوق ها تجدیدنظر صورت گرفته و ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در آستانه سالروز حادثه تلخ ساختمان پلاسکو با خانواده آتش نشان شهید امیرحسین داداشی دیدار و گفتگو کرد.

قالیباف در این دیدار خاطرنشان کرد: پس از حادثه تلخ پلاسکو در جمع خانواده شهدای آتش نشان گفتم که تا روزی که در قید حیاتم، فارغ از اینکه کجا هستم، خودم را مدیون 16 شهید آتش نشانی می دانم که با جانفشانی، جان صدها نفر را نجات دادند و وظیفه خود می دانم در خدمت خانواده های آنان باشم و هر کاری از دستم برآید برایشان انجام دهم.

وی با بیان اینکه شهید خدمت محسوب شدن شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو یکی از خواسته های خانواده شهدا بود، اظهار کرد: حقیقتا این شهدا، همانند رزمنده های تخریب و عملیات در جبهه عمل، و آگاهانه و شجاعانه برای حفظ جان شهروندان، از خودگذشتگی کردند.

رییس مجلس افزود: این شهدا می توانستند ساختمان را ترک کنند، اما برای اطمینان از خروج همه افراد از ساختمان، تک تک طبقات را بررسی کردند و این حادثه تلخ اتفاق افتاد اما از مردم تنها چند نگهبانی که در زیر زمین ساختمان حضور داشتند، جانشان را از دست دادند و فرد دیگری آسیب ندید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی میزان افزایش حقوق ها با پیگیری دولت و مجلس

ساماندهی میزان افزایش حقوق ها با پیگیری دولت و مجلس