مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:502022-01-18اقتصادي

750 محصول و تجهیز داخلی موفق به دریافت گواهینامه نانومقیاس شدند


بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده تعداد محصولات و تجهیزات دارای گواهینامه نانومقیاس بیش از 535 محصول و 215 تجهیز است که 115 مورد از آنها طی یک سال اخیر اخذ شده است.

- بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده تعداد محصولات و تجهیزات دارای گواهینامه نانومقیاس بیش از 535 محصول و 215 تجهیز است که 115 مورد از آنها طی یک سال اخیر اخذ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تولیدکنندگان محصولات نانو برای برخورداری از تسهیلات تجاری سازی، حمایت های مختلف و اعتباربخشی به تولیدات باکیفیت خود اقدام به دریافت گواهینامه نانومقیاس می کنند.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده تعداد محصولات و تجهیزات دارای گواهینامه نانومقیاس بیش از 535 محصول و 215 تجهیز است که 115 مورد از آنها طی یک سال اخیر اخذ شده است.

همه شرکت های فعال حوزه نانو که حداقل یک نمونه اولیه از محصول خود ساخته باشند می توانند برای دریافت گواهینامه نانومقیاس اقدام کنند.

این کار به آنها کمک می کند تا تولیدات خود را در سبد محصولات ستاد توسعه فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دهند ، اطمینان مصرف کننده را برای استفاده از این محصولات جلب کنند ، حمایت های تجاری سازی از ستاد نانو و کریدور خدمات فناوری دریافت کنند و در نهایت برای دانش بنیان شدن شرکت خود مجوز بگیرند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 محصول و تجهیز داخلی موفق به دریافت گواهینامه نانومقیاس شدند

750 محصول و تجهیز داخلی موفق به دریافت گواهینامه نانومقیاس شدند