مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:352022-01-18ورزشي

افتخارآفرینی بدمینتون قم با نایب قهرمانی لیگ برتر ایران


تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم بعد از قهرمانی سال 1399 لیگ برتر باشگاه های کشور مقام نایب قهرمانی فصل 1400 این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بدمینتون قم که از سال 1399 بعد از یک دهه دوری از مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور به سطح لیگ برتر بازگشته، در عرض دو سال موفق به ثبت دو موفقیت و دستاورد بزرگ در کارنامه ورزش قم شد، ابتدا قهرمانی فصل 1399 و سپس نایب قهرمانی فصل 1400.

این تیم با هدایت محمدرضا مطیع و برخورداری از بازیکنان شاخص و نامی بدمینتون کشور نظیر محمد پایروند، امیر قاسمی، مهران شهبازی، صدرا صادقی، مسعود پیروزی، شادمهر حیدری، بازیکنان جوانی همانند محسن معصومی و همچنین استعدادهای بدمینتون قم مانند رضا جانقربان و محمدمعین خاکی در فصل 1400 روی سکوی نایب قهرمانی ایران ایستاد.

تیمی که با مدیریت مهدی فرجی و سرپرستی مهدی خرم، یکی از چهره های شاخص بدمینتون قم به نام محسن صادقیان را نیز به عنوان مربی در کادر خود داشت، با کسب یازدهمین برد این فصل سرانجام روی سکوی دوم لیگ برتر ایستاد و در تالار فرهمند موحد قم جشن نایب قهرمانی گرفت.

 تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم در چهاردهمین و آخرین هفته رقابت های فصل 1400 لیگ برتر باشگاه های کشور در خانه میزبان تیم پروتیین 99 البرز بود و در نهایت 4 بر 1 حریف خود را شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی بدمینتون قم با نایب قهرمانی لیگ برتر ایران

افتخارآفرینی بدمینتون قم با نایب قهرمانی لیگ برتر ایران