مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:302022-01-18سياسي

مشکل معیشتی و رفاهی پرسنل قوه قضاییه دغدغه مسئولان دستگاه قضا است


رییس کل محاکم با بیان اینکه پرسنل قوه قضاییه خود را مدافع نظام و ولایت می دانند، گفت: مشکل معیشتی و رفاهی پرسنل قوه قضاییه دغدغه مسئولان است.

- ، نشست تخصصی مدیران دفاتر کل مجتمع های قضایی تهران با حضور یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، مدیران ستادی محاکم و کلیه مدیران دفاتر کل مجتمع ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

جعفری در این نشست ضمن تشکر از همه مدیران دفاتر کل در مجتمع های قضایی تهران گفت: در این مدت که خدمت شما بزرگواران بودیم و هر آنچه که رقم خورده و زحمت کشیده شده، ماحصل تلاش شبانه روزی و حضور پر رنگ شما بزرگان در مجموعه بوده است که با همراهی مخلصانه، دوشادوش سرپرستان مجتمع های قضایی زحمت کشیدید و عملکرد شاخص و قابل دفاعی را ارائه کرده اید، به طوری که توسط رییس قوه قضاییه این عملکرد مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت که از عنایت ایشان کمال سپاس را داریم.

رییس کل محاکم در این نشست ضمن تبریک انتصاب القاصی مهر به عنوان رییس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: در این مدت کوتاه از دو مجتمع باهنر و عدالت بازدید کردیم و همکاران دیدند رییس کل دادگستری استان، شعبه به شعبه تا جایی که وقت اجازه می دهد، وارد می شوند و عملکردها، نوع بایگانی ها، سیاست های کنترل ورودی، سیستم سمپ، ابلاغ الکترونیک و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل معیشتی و رفاهی پرسنل قوه قضاییه دغدغه مسئولان دستگاه قضا است

مشکل معیشتی و رفاهی پرسنل قوه قضاییه دغدغه مسئولان دستگاه قضا است