مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:052022-01-18سياسي

بهره گیری از توان گروه های جهادی همدان در دستور کار قرار دارد


بهره گیری از توان و ظرفیت گروه های جهادی این استان برای تحقق اهداف، برنامه ها و شعارهای دولت سیزدهم از جمله «محرومیت زدایی» و «عدالت گستری» مدنظر قرار گرفت.

- همدان- معاون استاندار همدان گفت: بهره گیری از توان و ظرفیت گروه های جهادی این استان برای تحقق اهداف، برنامه ها و شعارهای دولت سیزدهم از جمله محرومیت زدایی و عدالت گستری مدنظر قرار گرفت.

به گزارش، مهدی باب الحوائجی سه شنبه در آیین تجلیل از گروه های جهادی استان همدان اظهار کرد: گروه های جهادی بازوان واقعی دولت سیزدهم محسوب می شوند بنابراین برای ورود آنها به میدان کار و فعالیت در حال برنامه ریزی هستیم.

وی اضافه کرد: گروه های جهادی می توانند دولت سیزدهم را در تحقق محرومیت زدایی و عدالت محوری یاری دهند و با بهره گیری از توان این افراد می توان عدالت را در نقاط مختلف کشور گستراند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: دولت در سطح کلان و استانداری به عنوان مجری سیاست های دولت، گروه های جهادی را به مثابه بازو و بال قوی و کمک کننده می داند و بنابراین این گروه ها باید در راستای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی و دولت سیزدهم وارد عرصه شوند.

باب الحوائجی، یکی از اهداف مهم شکل گیری گروه های جهادی را کادرسازی یا همان تربیت جوانان و نوجوانان توانمند، ولایی و مکتبی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از توان گروه های جهادی همدان در دستور کار قرار دارد

بهره گیری از توان گروه های جهادی همدان در دستور کار قرار دارد