مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 19:002022-01-18سياسي

کسب رتبه برتر کشور توسط شورای آموزش و پرورش استان همدان


شورای آموزش و پرورش استان همدان موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.

- به گزارش، سه شنبه در همایش هفته شوراهای آموزش و پرورش که به صورت کشوری برگزار شد، براساس ارزیابی های صورت گرفته در جهت میزان تحقق اهداف و مأموریت های شورای آموزش و پرورش استان های مختلف کشور توسط اداره کل شوراهای وزارت متبوع، شورای آموزش و پرورش استان همدان حائز مقام برتر در سطح کشور شد.

در این همایش بر لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند راهبردی آموزش و پرورش، تلاش بر تحقق اهداف انقلاب اسلامی و اسناد بالا دستی با رویکرد مردمی شدن و تربیت در تراز انقلاب اسلامی تاکید شد.

گفتنی است؛ شوراهای آموزش و پرورش در استان ها و شهرستان ها به منظور تحقق مشارکت و نظارت مردم در امر آموزش و پرورش و بهره گیری از تمامی منابع و امکانات، جهت تأسیس، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و تسهیل در فعالیت های اجرایی آموزش و پرورش تشکیل شده است.

شوراهای آموزش و پرورش بر مدار قانون مصوب مجلس شورای اسلامی حلقه اتصال و پیوند مشارکت های مردم و دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در نظام تعلیم و تربیت هستند.

هفته پژوهش به منظور پاسداشت مشارکت بخش های مختلف جامعه در حمایت و همراهی با برنامه های آموزش و پرورش و بسط فرهنگ مشارکت هفته پایانی دی ماه نام گذاری شده است و هرسال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر کشور توسط شورای آموزش و پرورش استان همدان

کسب رتبه برتر کشور توسط شورای آموزش و پرورش استان همدان