مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:302022-01-18اجتماعي

مدیریت پسماند در هیچ کدام از شهرهای خوزستان اصولی نیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: هیچ کدام از مراکز درمانی پراکنده در استان خوزستان، پسماندهای خود را بی خطرسازی نمی کنند و پسماندها بدون مدیریت و صرفا توسط شهرداری جمع آوری و دفع می شوند این در حالی است که باید سازمان نظام پزشکی به عنوان متولی سامان دهی مراکز درمانی، - این موضوع را مدیریت کند.

محمدجواد اشرفی در کارگروه استانی مدیریت پسماند که امروز (28 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در هیچ کدام از شهرهای خوزستان مدیریت پسماند به صورت اصولی انجام نمی شود؛ نه تنها این کار انجام نمی شود بلکه ایرادات زیادی نیز در خصوص جمع آوری و پراکندگی زباله ها در محیط های شهری وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت عمرانی استانداری باید جدی تر به موضوع مدیریت پسماند ورود کنند تا این مساله سامان دهی شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: بر اساس مطالعاتی که انجام شده، شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان باید پسماند خود را در محدوده واقع در حوزه خرمشهر تخلیه کنند.

شهرداری آبادان در این زمینه اقدامات موثری انجام داد اما خرمشهر موضوع را به سمت و سوی دیگر هدایت کرد و به این مساله رنگ و بوی سیاسی دادند و این وضعیت موجب متوقف شدن کار شد که باید در این زمینه ورود شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پسماند در هیچ کدام از شهرهای خوزستان اصولی نیست

مدیریت پسماند در هیچ کدام از شهرهای خوزستان اصولی نیست