مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:252022-01-18بين الملل

بنت به امارات پیشنهاد حمایت امنیتی و اطلاعاتی داد


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نامه ای به «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی، ضمن محکوم کردن عملیات بزرگ دیروز نیروهای یمنی علیه متجاوزان در امارات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نامه ای به محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی، عملیات بزرگ دیروز نیروهای یمنی علیه متجاوزان در ابوظبی را محکوم کرد.

بنت در این نامه به گزافه گویی پرداخت و گفت: به شدت حملات تروریستی در ابوظبی توسط حوثی های مورد حمایت ایران را محکوم می کنم و به خانواده های قربانیان بی گناه تسلیت می گویم.

اسراییل در کنار امارات می ایستد.

من در کنار محمد بن زاید ایستاده ام.

جهان باید در برابر تروریسم بایستد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتایمز اسراییل ، در این نامه، بنت حمایت امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را برای محافظت در برابر حملات آتی پیشنهاد کرد و گفت که به تشکیلات امنیتی این رژیم دستور داده تا هر کمکی می توانند به همتایان خود در امارات ارائه دهند.

دیروز همچنین یاییر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پی حمله تنبیهی و پیروزمندانه ارتش یمن به چندین نقطه راهبردی ابوظبی در توییتر نوشت: حمله پهپادی امروز در ابوظبی را شدیدا محکوم می کنم و به خانواده های کشته شدگان تسلیت می گویم و برای زخمی ها آرزوی بهبودی عاجل دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنت به امارات پیشنهاد حمایت امنیتی و اطلاعاتی داد

بنت به امارات پیشنهاد حمایت امنیتی و اطلاعاتی داد