مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:152022-01-18پزشكي

هشدار انگلیس به کادر درمان: واکسن نزنید اخراج می شوید


اتحادیه های مرتبط هشدار داده اند اگر این سیاست در ماه آوریل (فروردین/ اردیبهشت) اجرا شود تاثیر مخرب بر خدمات بهداشتی و درمانی خواهد داشت.

  - اتحادیه های مرتبط هشدار داده اند اگر این سیاست در ماه آوریل (فروردین/ اردیبهشت) اجرا شود تاثیر مخرب بر خدمات بهداشتی و درمانی خواهد داشت.

  سازمان ملی خدمات بهداشت و درمان انگلیس با صدور دستورالعملی به کارکنان درمان هشدار داد در صورتی که واکسن نزنند با خطر اخراج مواجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه ایرنا از روزنامه دیلی میل، بر اساس دستور العمل جدید سازمان ملی خدمات بهداشت و درمان انگلیس، همه کارکنان درمانی در خط اول درمان که تاکنون واکسن کرونا نزده اند از چهارم فوریه (15 بهمن) به جلسات خصوصی فراخوانده و به آنها هشدار داده خواهد شد که در صورت نزدن واکسن اخراج می شوند.

این افراد تا 31 ماه مارس (11 فروردین 1400) فرصت دارند واکسن خود را بزنند و باید تا اول آوریل (12 فروردین 1401) هر دو دُز را زده باشند؛ یعنی دُز اول باید سوم ماه فوریه (14 بهمن) تزریق شده باشد.

بر اساس این خبر، بیش از 80 هزار نفر یعنی 6 درصد نیروهای سازمان ملی خدمات بهداشت و درمان انگلیس واکسن نزده اند و بر اساس برآوردهای دولت، اجباری شدن واکسن احتمالا باعث خواهد شد 73 هزار نفر نظام خدمات درمان را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار انگلیس به کادر درمان: واکسن نزنید اخراج می شوید

هشدار انگلیس به کادر درمان: واکسن نزنید اخراج می شوید