مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:102022-01-18اجتماعي

اختصاص 26 میلیارد ریال برای تجهیز هنرستان های اردستان


مشکل اصلی هنرستان های شهرستان، کمبود تجهیزات مدرن است که 26 میلیارد ریال برای تجهیز این هنرستان ها اختصاص داده ایم.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: مشکل اصلی هنرستان های شهرستان، کمبود تجهیزات مدرن است که 26 میلیارد ریال برای تجهیز این هنرستان ها اختصاص داده ایم.

حمیدرضا تاملی، امروز(سه شنبه، 28 دی ماه) در شورای آموزش و پرورش شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: با مجموعه اقداماتی که در چند سال گذشته در شهرستان اردستان انجام شده، معادله کمبود شغل در این شهرستان به کمبود نیروی شاغل تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته آموزش و پرورش برنامه ریزی مشخصی را برای تربیت نیروهای متخصص و ماهر در رشته های فنی و حرفه ای و حتی گردشگری تربیت نکرده است، افزود: امروز سرمایه گذاران بخش صنعتی در شهرستان اردستان برای به کارگیری نیروهای ماهر و متخصص به شدت مشکل دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم معضل کمبود نیروهای متخصص و ماهر را در اردستان برطرف کنیم باید به رشته های مفید و مورد نیاز بازار کار منطقه توجه کنیم.

تاملی با ابراز نگرانی از کمبود تجهیزات هنرستان های اردستان برای سال تحصیلی جدید، گفت: کمبود تجهیزات مدرن در هنرستان های شهرستان از گلایه های هنرآموزان و معلمان است که باید بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 26 میلیارد ریال برای تجهیز هنرستان های اردستان

اختصاص 26 میلیارد ریال برای تجهیز هنرستان های اردستان