مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:102022-01-18اقتصادي

بلاتکلیفی دومین پیست اسکی بزرگ ایران و نارضایتی ورزشکاران


بلاتکلیفی پیست اسکی شمشک که دومین سال تعطیل بودن را پشت سر می گذارد، باعث نارضایتی مردم شهر شمشک و ورزشکاران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شمیرانات، بلاتکلیفی پیست اسکی شمشک که دومین سال تعطیل بودن را پشت سر می گذارد و قبل از آن نیز به دلیل عدم استاندارد به صورت مقطعی فعالیتش متوقف می شد باعث نارضایتی مردم شهر شمشک و ورزشکاران شده است.

پیست اسکی شمشک، در 57 کیلومتری شمال شرقی تهران و در شهر شمشک واقع شده است که پس از پیست اسکی دیزین، دومین پیست اسکی بزرگ ایران است و مساحت آن حدود 600 هزار مترمربع می باشد که حدود 250 تا 270 هزار مترمربع آن از املاک شخصی بومی های شهر شمشک است.

شمشک و دربندسر به عنوان قطب ورزش های زمستانی در استان تهران شناخته می شود و حضور بیش از 15 نفر از ورزشکاران تیم ملی در شاخه های مختلف زمستانه نیز این منطقه را درخشان تر کرده است.

 بیش از سه دهه، حق مالکیت مردم را نادیده گرفته اند حسین ساوه شمشکی رییس شورای شهر شمشک دربندسر و عضو تیم ملی اسکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در شمیرانات با بیان اینکه عموم مردم و ورزشکاران خواستار واگذاری  پیست اسکی شمشک به شهرداری هستند، اظهار کرد: از بدو ورود به شورا یکی از مهمترین اولویت های خود و شهروندان را دنبال کردیم و برای استیفای حقوق مردم تمام تلاش خود را به کار بردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی دومین پیست اسکی بزرگ ایران و نارضایتی ورزشکاران

بلاتکلیفی دومین پیست اسکی بزرگ ایران و نارضایتی ورزشکاران