مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:052022-01-18اجتماعي

73 هزار هنرجو در هنرستان های اصفهان تحصیل می کنند


رییس اداره فنی حرفه ای و کار و دانش اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: استان اصفهان، 350 هنرستان دولتی و 74 هنرستان غیردولتی دارد و بیش از 73 هزار نفر در هنرستان های سطح این استان مشغول تحصیل هستند.

- پیمان شاهپوری، رییس اداره فنی و حرفه ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، امروز، 28 دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردستان در فرمانداری ای شهر، اظهار کرد: کشور به شدت به توسعه آموزش های فنی و مهارتی به عنوان راهکاری برای توسعه کشور نیاز دارد.

وی با اشاره به برنامه جامع توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کار و دانش در استان اصفهان، تصریح کرد: سند این برنامه، سال گذشته در استان تدوین شد و برای تمام شهرستان های استان ابلاغ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره فنی و حرفه ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در سال تحصیلی 95ـ96، سهم هنرجویان استان در پایه دهم، 22 هزار نفر و در سه پایه حدود 26 هزار نفر بوده است، گفت: این آمار در سال تحصیلی 99ـ1400 به بیش از 70 هزار نفر افزایش یافته است که بالا رفتن تعداد هنرجویان استان را نشان می دهد.

43 درصد از دانش آموزان استان به سمت رشته های فنی هدایت می شوند شاهپوری با اشاره به اینکه طبق آمار، تعداد هنرجویان در بخش فنی و حرفه ای و کار و دانش در استان افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 هزار هنرجو در هنرستان های اصفهان تحصیل می کنند

73 هزار هنرجو در هنرستان های اصفهان تحصیل می کنند