مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:002022-01-18اقتصادي

ممنوعیت انتشار بدون مجوز هرگونه آگهی پیش فروش ساختمان


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: هرگونه انتشار آگهی پیش فروش ساختمان بدون اخذ مجوز، غیرقانونی بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد می شود و مجازات حبس در انتظار پیش فروشندگان خارج از دفترخانه اسناد رسمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی عصر امروز در جلسه بررسی نحوه اجرای قانون پیش فروش ساختمان و اتخاذ تصمیمات لازم برای تسهیل، اجرا و رفع موانع احتمالی با تشریح جزییات قانون پیش فروش ساختمان بر لزوم اجرایی نمودن جامع و کامل این قانون در استان تأکید و اظهار کرد: هرگونه انتشار آگهی پیش فروش ساختمان از سوی اشخاص در مطبوعات و رسانه ها بدون اخذ مجوز، غیرقانونی بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد می شود و مطابق ماده 23 قانون پیش فروش ساختمان، مجازات حبس در انتظار پیش فروشندگان خارج از دفترخانه اسناد رسمی خواهد بود.

وی افزود: متأسفانه به دلیل عدم اجرای کامل این قانون شاهد تشکیل پرونده های متعدد در محاکم هستیم لذا ضروری است تا دستگاه های متولی و ناظر دقت و نظارت کافی بر این امر داشته باشند تا از بروز بسیاری از اختلافات و دعاوی پیشگیری شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ادامه داد: مطابق قانون، اجازه پیش فروش ساختمان منوط به پیشرفت 30 درصدی کار است و خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت انتشار بدون مجوز هرگونه آگهی پیش فروش ساختمان

ممنوعیت انتشار بدون مجوز هرگونه آگهی پیش فروش ساختمان