مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 18:002022-01-18سياسي

ابلاغ آیین نامه احراز صلاحیت های مدیران عامل و اعضای هیات مدیره


با امضای محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، آیین نامه جزء (5) بند (ی) تبصره (2) ماده واحده قانون بودجه 1400 کل کشور در خصوص احراز صلاحیت های مدیران عامل و اعضای هیات مدیره/ هیات عامل و افرادی که به نمایندگی صاحب سهم دولت در شرکت ها و یا سایر اشخاص حقوقی .

- با امضای محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، آیین نامه جزء (5) بند (ی) تبصره (2) ماده واحده قانون بودجه 1400 کل کشور در خصوص احراز صلاحیت های مدیران عامل و اعضای هیات مدیره/ هیات عامل و افرادی که به نمایندگی صاحب سهم دولت در شرکت ها و یا سایر اشخاص حقوقی مربوط به عنوان عضو هیات مدیره معرفی می شوند، ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه مورخ 22 دی 1400 و در اجرای تکلیف مقرر در قانون بودجه سال 1400 کل کشور مبنی بر احراز صلاحیت های مدیران عامل و اعضای هیات مدیره/هیات عامل و افرادی که به نمایندگی صاحب سهم دولت در شرکت ها و یا سایر اشخاص حقوقی مربوط به عنوان عضو هیات مدیره معرفی می شوند، آیین نامه اجرایی مربوط را به تصویب رساند.

به موجب آیین نامه مصوب هیئت وزیران، مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره/هیأت عامل تمامی شرکت های دولتی، بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت مندرج در قانون، (از جمله شرکت هایی که شمول قانون و مقررات عمومی به آنها مستلزم ذکر یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ آیین نامه احراز صلاحیت های مدیران عامل و اعضای هیات مدیره

ابلاغ آیین نامه احراز صلاحیت های مدیران عامل و اعضای هیات مدیره