مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:502022-01-18بين الملل

نیروهای ویژه کانادا در اوکراین مستقر شدند


پس از تلاش انگلیس و آمریکا برای ارسال سلاح به اوکراین به منظور مقابله با روسیه، رسانه های محلی کانادا از استقرار نیروهای ویژه این کشور در اوکراین خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از انتشار گزارش هایی درباره تلاش انگلیس و آمریکا برای ارسال تسلیحات به اوکراین در بحبوحه تشدید تنش ها میان روسیه و اوکراین، رسانه های محلی گزارش دادند که گروهی از نیروهای ویژه کانادا در اوکراین مستقر شده اند.

وبگاه گلوبال نیوز در این زمینه گزارش داد که استقرار گروه کوچکی از هنگ عملیات ویژه کانادا در حالی صورت گرفته که مذاکرات دیپلماتیک درباره اوکراین میان غرب و روسیه به شکست منتهی شده است.

برخی منابع آگاه به گلوبال نیوز گفته اند که حضور نیروهای عملیات ویژه کانادا بخشی از تلاش همپیمانان ناتو برای مقابله با تهاجمات روسیه در اوکراین و مشخص کردن راه هایی برای کمک به دولت اوکراین است.

این منابع تصریح کردند که یگان ویژه کانادا همچنین وظیفه دارد به توسعه طرح های خروج دیپلمات های کانادا در شرایط حمله تمام عیار روسیه به اوکراین کمک کند.

  هیچ یک از مقا م های دولتی یا نیروهای نظامی کانادا رسماً حضور نیروهای ویژه این کشور در اوکراین را تأیید نکرده و و تنها به این جمله بسنده کردند که نیروهای ویژه در امدادهای گسترده کانادا در اوکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای ویژه کانادا در اوکراین مستقر شدند

نیروهای ویژه کانادا در اوکراین مستقر شدند