مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:452022-01-18سياسي

نیازمند همگرایی و همدلی هستیم/بهره گیری از جوانان در مدیریت


استاندار مازندران با بیان اینکه به شدت نیازمند همدلی و همگرایی هستیم، گفت: میز پیشکسوتان در مدیریت جوان و انقلابی مورد توجه قرار گیرد.

- ، سید محمود حسینی پور عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ساری با گرامیداشت و تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گره گشایی از مشکلات مردم را اولویت اصلی بیان کرد و گفت: میز خدمت در جمهوری اسلامی به عنوان امانت است و در مقطعی در اختیار افراد قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون دو فرماندار در استان منصوب شده است، از فرماندار جدید به عنوان نخبه دانشگاهی دارای روزمه مشخص بیان کرد و گفت: همچنان برعهد خود در استفاده از جوانان انقلابی و متخصص استوار هستیم.

وی گفت: هرچند انتخاب افراد پیشکسوت، باتجربه و دارای سوابق مدیریتی و دانشگاهی نیز جزو برنامه ها است و نگاه در انتصاب ها نگاهی همه جانبه و تکاملی از پیشکسوتان و جوانان است.

حسینی پور یادآور شد: تجربه پیشکسوتان و تلاش جوانترها می تواند راه میانه ای برای شکستن قفل های مهم در عرصه فعالیت های اقتصادی و اجرایی استان باشد.

استاندار مازندران به فرماندار جدید ساری سفارش کرد تا ساری را ویژه مورد توجه قرار دهد زیرا مرکز استان نیازمند همدلی و همگرایی همه گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی است و اگر قرار باشد کارهای بزرگی در مرکز استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند همگرایی و همدلی هستیم/بهره گیری از جوانان در مدیریت

نیازمند همگرایی و همدلی هستیم/بهره گیری از جوانان در مدیریت