مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:452022-01-18سياسي

کم توجهی به والدین شهدا از سوی مسئولان پذیرفته نیست


پذیرفته نیست که پدران و مادران شهدا گلایه مند از کم مهری و کم توجهی مسئولان و متولیان نسبت به خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسئول بسیج رسانه استان فارس با خانواده شهید محمد ابراهیم نعمت اللهی از شهدای شهرستان شهید پرور ارسنجان دیدار کرد.

این دیدار که در راستای برنامه پنجشنبه های شهدایی به تدبیر این سازمان صورت گرفته است جهت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای معظم انقلاب اسلامی بابرنامه ریزی انجام شده هر پنج شنبه در یک شهرستان با اولویت خانواده های بیش از یک شهید که پدر و مادرشان در قید حیات باشند صورت می پذیرد.

رضایی در جمع خانواده شهید نعمت اللهی چنین عنوان کرد: شهدا رفتند تا ما در امنیت ایجاد شده از خون پاکشان ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا به تکلیف خود عمل کردند و اجازه ندادند تا عرق شرم و گرد غم بر چهره ایران بنشیند، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما ادامه همان راهی است که امام حسین علیه السلام در تاریخ برای همه آزادی خواهان عالم مشخص کرد و هشت سال دفاع مقدس بزرگ مردانی همچون شهید محمد ابراهیم نعمت اللهی خودشان را در آن مسیر قرار دادند و کربلایی شدند.

به گفته مسئول بسیج رسانه فارس باید همواره روح پاک و بلند شهیدان را نظاره گر اعمال خود بدانیم و شرمنده آن همه مجاهدت هایی باشیم که آنها به جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی به والدین شهدا از سوی مسئولان پذیرفته نیست

کم توجهی به والدین شهدا از سوی مسئولان پذیرفته نیست