مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:402022-01-18اقتصادي

بارگذاری جدید کشاورزی در حوضه زاینده رود ممنوع است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بارگذاری جدید کشاورزی در حوضه زاینده رود ممنوع است و هر اقدامی در این پیوند باید با تایید و بررسی شرکت آب منطقه ای صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهرداد زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه برگزاری کمیته امور زیربنایی استان اصفهان اظهار داشت: بارگذاری جدید کشاورزی در حوضه زاینده رود ممنوع است و هر اقدامی در این پیوند باید با تایید و بررسی شرکت آب منطقه ای صورت بگیرد.

وی همچنین با اشاره به دستور جلسه امروز این کارگروه اظهار داشت: این کارگروه به بررسی  119 مورد از مسائل صنایع و کاربری های کشاورزی استان پرداخت که در پی آن، موضوع 19 سکونتگاه شهری در شهرستان های چادگان و اردستان و و طرح انتقال کوره های گچ مورد بررسی قرار گرفت.

زینلیان تصریح کرد: در  این کارگروه، بررسی ساخت و ساز اتاق های کارگری و نگهبانی در باغ ها با تاکید بر حفظ اراضی زراعی و باغات مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد محدوده 19 سکونتگاه در چادگان و اردستان که فاقد طرح و محدوده مصوب بودند، مشخص شود تا مردم از مزایای اخذ پروانه و اموز زیربنایی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارگذاری جدید کشاورزی در حوضه زاینده رود ممنوع است

بارگذاری جدید کشاورزی در حوضه زاینده رود ممنوع است