مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:302022-01-18سياسي

ضرورت استفاده از نخبگان جامعه ایثارگری در بدنه مدیریتی استان خراسان رضوی


مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت: نخبگان و متخصصین زبده بسیاری در جامعه ایثارگری حضور دارند که استفاده از این ظرفیت بالقوه در بدنه تصمیم سازی و مدیریتی استان امری لازم به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نخستین جلسه هم اندیشی تشکل های ایثارگران استان خراسان رضوی با موضوع بررسی شبکه مسائل ایثارگران برگزار شد.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران در این جلسه اظهار کرد: نخبگان و متخصصین زبده بسیاری در جامعه ایثارگری حضور دارند که استفاده از این ظرفیت بالقوه در بدنه تصمیم سازی و مدیریتی استان امری لازم به شمار می رود.

امیرالله شمقدری با اشاره به پتانسیل های جامعه ایثارگری و لزوم توانمندسازی آن ها افزود: امروزه آنچنان که باید از جامعه ایثارگری و خصوصا فرزندان ایثارگر به عنوان اقشاری گرانقدر در بدنه اجتماع، استفاده نشده است و لذا ضرورت دارد در حوزه فعالیت های اجتماعی و پویایی جامعه از ظرفیت تاثیرگذار آن ها بهره برد.

اشتغال فرزندان ایثارگران، رفع مشکلات درمان و بیمه ای ایثارگران، هم افزایی و انسجام جامعه ایثارگری استان، تاکید بر توانمندسازی جامعه ایثارگران و نیز لزوم نقش آفرینی موثر ایثارگران در فعالیت های اجتماعی استان از جمله مباحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از نخبگان جامعه ایثارگری در بدنه مدیریتی استان خراسان رضوی

ضرورت استفاده از نخبگان جامعه ایثارگری در بدنه مدیریتی استان خراسان رضوی