مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:302022-01-18سياسي

ارتقای سرانه آموزشی و پرورشی البرز نیازمند نگاه ویژه است


ارتقای سرانه آموزشی و پرورشی البرز نیازمند کار و نگاه ویژه مجموعه مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه ملی گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش و استانداران سراسر کشور برگزار شد، ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش، افزود: تلاش های اعضای شورای آموزش و پرورش استان برای ارتقا سطح آموزش و همچنین زیرساخت های آموزشی و پرورشی قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: برای افزایش سرانه های آموزشی استان با مجمع خیرین استان و کشور دیدار داشته ام چراکه البرز در این راستا در زمره محروم ترین استان های کشور است و به توجه ویژه ای نیاز دارد.

عبداللهی با اشاره به اینکه آموزگاران از جایگاه و احترام والایی در جامعه برخوردار هستند، گفت: معلمان خود را متعلق به جامعه می دانند و در رابطه با تربیت صحیح نسل های آینده مسئولیت پذیرفته اند.

وی افزود: باید این ایثارگران عرصه علم و دانش را ارج نهیم و همواره مورد تکریم قرار دهیم و برای حل مشکلات معیشتی آنها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

استاندار البرز گفت: باید از جلسات و تشریفات دست و پا گیر رها شویم و با اشراف به نیازهای استان برای جبران کمبودها به صورت عملیاتی وارد میدان شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سرانه آموزشی و پرورشی البرز نیازمند نگاه ویژه است

ارتقای سرانه آموزشی و پرورشی البرز نیازمند نگاه ویژه است