مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1400 ساعت 17:252022-01-18اقتصادي

برنامه ریزی ایران خودرو در تامین و تولید 75 هزار دستگاه تارا برای سال آینده


مدیرعامل شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو از برنامه ریزی برای تامین و تولید 75 هزار دستگاه تارا در سال آینده خبر داد.

- اخبار شرکتها؛ ایکوپرس - عادل پیرمحمدی، در مراسم افتتاح سالانه سیستم های مدیریت یکپارچه، با اعلام این که تا پایان سال، فروش ساپکو به بیش از 80 هزار میلیارد تومان خواهد رسید، تصریح کرد: تولید خودرو، فرآیندی بسیار گسترده است که قطعه ساز، تامین کننده مواد اولیه، فولادساز و بسیاری از صنایع پایین دستی و بالادستی را در برمی گیرد و از مجموع قطعات خرید خارج 30 درصد مربوط به خودروساز و قطعه ساز است و متولی تامین 70 درصد باقی مانده، صنعت خودرو نیست.

وی با اشاره به ضرورت الگوبرداری ساپکو و شبکه تامین از تجارب ارزنده جهانی در تعامل و همکاری با شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: تعامل سازنده شبکه تامین و شرکت های دانش بنیان، زمینه ساز توسعه محصول و دستاوردهای ارزنده در حوزه خودکفایی و ارتقای دانش فنی صنعت قطعه سازی خواهد شد.

پیرمحمدی ضمن اشاره به مزایای بهره مندی از سیستم مدیریت چرخه محصول (PLM) در سازمان ها، از ضرورت تسری این سیستم به حوزه های مختلف تامین ، مالی، پروژه ها، مهندسی و تمامی ارکان ساپکو خبر داد و گفت: شالوده رشد اقتصادی در هر کشور، تولید است و باید تمامی توان و عزم خود را در راستای افزایش تولید و تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی ایران خودرو در تامین و تولید 75 هزار دستگاه تارا برای سال آینده

برنامه ریزی ایران خودرو در تامین و تولید 75 هزار دستگاه تارا برای سال آینده